Колеги моля, дайте идея как да си регулирам горивната смес,че е адски богата и свещите ми са целите в сажди.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как да регулирам горивна смес на 2.5?
Collapse
X
-
Ако не е имало софтуерна промяна в ECU-то, причината с богатата смес следва да се търси в погрешна информация, която получава ECU-то от периферията и на базата на която обуслявя богата смес. Въпростата информация въз основа на която ECU - то "догажда" сместа е:
1 - Дебитомер
2 - Ламбда сонда
3 - Датчик КВ (обороти на мотора)
4 - Температурен сензор до термостата
5 - Потенциометъра на дросела.
Позиция "3" на този етап може да се изключи, но за останалото е добре да се направи диагностика.
Не е зле да се провери и налягането в рейката. Високо налягане също може до доведе до прекалено богата смес.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Ако е само от налягането би трябвало Ламбдата да го коригира от инжекторните времена, Но ако тотално е сдал багажа регулатора,то може да се смени но само след проверка. Иначе може и дебитомера да се измери с мултицет примерно при празен ход и при 2000об какво напрежение дава,също и температурния датчик какво съпротивление има , Колега дръпни си една аутодата и почети,там има точни стойности на тия нещаEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеКак разбра, че имаш богата смес? Въобще правил ли си и диагностика или само предполагаш?sigpic...изчуквам коли и собственичките им...166 2.5 V6 24V SportTronic
155 2.0 16V ....евридейката
ex. 156 2.0 16V ....починала в приключения
ex. 155 1.8 8V
Comment
-
Може да е проблем в кабелите,ламбдата (една от двете или и двете) или дебитомера ,че дори и от заминал темп.датчикEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Добре е да се види, каква температура мери ECU-то. При най-честия проблем с веригата на датчика - лоша връзка или напълно прекъснала верига, това се възприема от ECU-то, като много ниска температура и при това обстоятелство обогатява сместа.
Има и друг лесен начин да се установи дали има проблем с въпросния датчик, без да се прави диагностика - да се види дали се пускат нормално степените на вентилатора.
Първа трябва да тръгне при 95 и втора при 102.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment